Τετάρτη 6 Αυγούστου 2014

Περί Αναστάσεως Χριστού


Η αληθινή έννοια της Αναστάσεως εκ νεκρών, καθορίστηκε μετά μετά από την Ανάληψη του Χριστού και μεταδόθηκε με τη βοήθεια του Πνευματικού Κόσμου στους Αποστόλους .
Ο Χριστός , κατά την διάρκεια της ζωής Του στη Γη,μιλούσε στους μαθητές Του – Αποστόλους, για την Ανάσταση του από τους νεκρούς . Όμως αυτοί δεν καταλαβαίνανε τι εννοεί και αναρωτιόντουσαν: “ Τι εννοεί ο Δάσκαλός μας όταν μας λέει για την Ανάστασή Του από τους νεκρούς; “ (κατά Μάρκου Ευαγγέλιον 10 )
Στις επιστολές του ο Απόστολος Παύλος αναφέρει, ότι ορισμένοι αρχιερείς των Εβραίων της τότε εποχής, ιδιαίτερα αυτοί που ανήκαν στην Σαντουτσέα φυλή, ισχυρίζονταν ότι δεν υπάρχει Ανάσταση, ούτε Άγγελοι, ούτε Πνεύματα, ενώ αντίθετα, οι Φαρισαίοι, δέχονταν ότι υπάρχουν και Άγγελοι και Πνεύματα .
Καμιά Εκκλησιαστική Οργάνωση, Ιερείς που σήμερα διδάσκουν διάφορες θρησκείες, ούτε αυτοί ακόμη οι Καθολικοί δεν ασχολούνται, ούτε ασχολήθηκαν ποτέ, με την πραγματική έννοια της Ανάστασης του Χριστού. Ότι δηλαδή, ο Χριστός μετά τον γήινο θάνατό του , το θάνατο δηλαδή του Γήινου σώματός του, κατέβηκε στο σκοτάδι,στο βασίλειο των πνευματικά νεκρών και μετά πήγε στο βασίλειο του Θεού.
Η Ανάσταση εκ Νεκρών, όπως την διδάσκει η Χριστιανική Πίστις, το ξύπνημα δηλαδή του Γήινου σώματος ή Ανάσταση του κρέατος, δεν υπάρχει . Δεν αναστήθηκε, δηλαδή το σώμα του . Ότι τα γήινα σώματα των νεκρών θα ξαναζωντανέψουν, είναι μια τελείως λανθασμένη Διδασκαλία.
Η Ανάσταση των Νεκρών, δεν είναι τίποτα άλλο, από μια παρηγορητική αλήθεια, ότι, δηλαδή, όλοι οι Πνευματικοί Νεκροί του Εωσφόρου και του Διαβόλου, που βρίσκονται στο σκοτάδι, θα έχουν κάποτε τη δυνατότητα να γυρίσουν στο Θεό, δηλαδή στο Θετικό Πνευματικό Βασίλειο, στο Φως
Ο Απόστολος Παύλος στην επιστολή του, την 1η προς Κορίνθιους (15 44), διδάσκει τη σωστή έννοια της Ανάστασης, λέγοντας < Θα κοιμηθεί ένα φυσικό σώμα και θα ξυπνήσει ένα πνευματικό σώμα >. Και όπως όλα τα γήινα ανθρώπινα σώματα της Ύλης, που είναι φτιαγμένα από το ίδιο υλικό της Γης, την ενέργεια, έτσι και το σώμα του Χριστού, δεν ξαναξύπνησε. Μόνο που,ενώ στους ανθρώπους , η ενέργεια αυτή ξαναγυρίζει στη Γη και επέρχεται ο θάνατος, ο Χριστός δεν ξαναέδωσε αυτή την ενέργεια στη Γη, με τη φθορά του γήινου σώματός του, αλλά εξαϋλώθηκε με τη βοήθεια του Πνευματικού Κόσμου . Κατά τον ίδιο τρόπο εξαϋλώθηκαν και τα σώματα του ΕΝΩΧ και του ΗΛΙΑ . Από ενέργεια της Γης είναι το Od (ενεργειακή ακτινοβολία), μετατρέπεται σε ζωική δύναμη, από την οποία προέρχεται το ανθρώπινο σώμα . Κατά τον θάνατο λοιπόν, αυτή η ενέργεια επιστρέφει στη Γη και διαλύεται μαζί με το ανθρώπινο σώμα . Το ίδιο έγινε και με το Χριστό, μόνο που το δικό του σώμα εξαϋλώθηκε, δεν σάπισε το σώμα του .

Οι σημερινοί Χριστιανοί, όταν λένε Ανάσταση εκ Νεκρών, εννοούν την επιστροφή τους στο γήινο σώμα . Ή σαπίζεις ή εξαϋλώνεσαι, αν είσαι μια πολύ εξελιγμένη ψυχή . Και η Ανάσταση του Χριστού την Κυριακή του Πάσχα, είναι για αυτούς, η ένωση του Πνεύματός Του με το σώμα Του, που έμεινε τρεις ημέρες στον Τάφο . Πλάνη! Η Ανάσταση του Χριστού από τους νεκρούς, είναι μια επιστροφή από το Βασίλειο των Πνευματικά Νεκρών, ( πνευματικά νεκρός είναι αυτός που απαρνήθηκε το Θεό) δηλαδή από την Κόλαση, στην οποία ο Χριστός είχε κατεβεί σαν Πνεύμα .
Η επιστολή του Απόστολου Παύλου, το λέει καθαρά: < κατέβηκε στην Κόλαση και την τρίτη ημέρα αναστήθηκε εκ των νεκρών. Η πιο σωστή έκφραση είναι ότι ο Χριστός κατέβηκε στους πνευματικά νεκρούς και την τρίτη ημέρα γύρισε από εκεί .
Η φράση <Ανάσταση εκ Νεκρών> μπερδεύει τους ανθρώπους , διότι όταν ακούνε τη λέξη “θάνατος “, εννοούν μόνο τον γήινο θάνατο . Η λέξη “ΠΕΘΑΜΕΝΟΣ” σημαίνει γι αυτούς μόνο πτώματα, τάφοι ή νεκροταφεία . Δεν δίνουν καμιά σημασία, στο πως η Αγία Γραφή χειρίζεται τις λέξεις . Όταν μιλάει για “θάνατο “ εννοεί τον χωρισμό από τον Θεό . Όταν μιλάει για “πεθαμένους” εννοεί αυτούς που εκπίπτουν πνευματικά από τον Θεό . “ Πεθαμένος “ είναι αυτός ο πνευματικά νεκρός, που φεύγει από το δρόμο του Θεού .
Εκτός από τις πολλές ασάφειες που υπάρχουν σε πολλά εδάφια τη Αγίας Γραφής, υπάρχουν και οι κακές μεταφράσεις που παραποιούν τα πραγματικά νοήματα .
Όπως π.χ. λάθος είναι η ερμηνεία που δίδεται στο σημείο του κατά Ματθαίου Ευαγγελίου, που αναφέρεται στο ότι κατά τον θάνατο του Χριστού, σηκώθηκαν οι νεκροί από τους τάφους .
Στην πραγματικότητα εννοεί, ότι κατά τη στιγμή του θανάτου του Χριστού, από τον σεισμό που έγινε, πετάχτηκαν τα σώματα των νεκρών έξω από τους τάφους .
Στο κατά Ιωάννη Ευαγγέλιο, αναφέρεται ότι θα έρθει η ώρα που αυτοί που ήδη βρίσκονται στους τάφους, θα ακούσουν τη φωνή του Υιού του Θεού . Με αυτές τις λέξεις ο Χριστός εννοεί τους πνευματικά νεκρούς στις φυλακές του Σατανά .
Ο Χριστός είχε σκοπό να κατέβει στη Κόλαση, να τους απελευθερώσει και αυτοί ήθελαν ακούσει τη φωνή του Λυτρωτή . Το ίδιο εννοεί και ο Απόστολος Παύλος στην επιστολή του “ΦΥΛΑΚΗ “, όπου γράφει, ότι ο Χριστός πήγε με το Πνεύμα του και έδωσε την είδηση στα πνεύματα στη φυλακή ( Πέτρος 3.19 ) και σε ένα άλλο σημείο γράφει: “ Ο Θεός πέταξε τους έκπτωτους Αγγέλους στον κάτω κόσμο, μέσα στην Κόλαση του σκότους . ( Πέτρος 2.4 ) .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου