Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

"ΜΝΗΣΘΗΤΙ ΜΟΥ, ΚΥΡΙΕ, ΟΤΑΝ ΕΛΘΕΙΣ ΕΝ ΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΣΟΥ"

15Γολγοθάς στα Εβραϊκά Κρανίου Τόπος,
στα ελληνικά ο τόπος όπου Σε Σταύρωσαν.


Ω Κύριε Τέντωσες τα χέρια Σου,
Σταύρωσαν δύο ληστές μαζί Σου,
Ένα στα δεξιά Σου,
και τον άλλο στα αριστερά.

Και Εσύ στη μέση, ω Καλέ μου Σωτήρα.

Δόξα Πατρί και Υιώ και Αγίω Πνεύματι.

Ο ληστής στα δεξιά φώναξε:
Μνήσθητί μου, ω Κύριέ μου,
Μνήσθητί μου, ω Σωτήρ μου,
Μνήσθητί μου, ω Βασιλεύ μου,
όταν Έλθεις εν τη βασιλεία Σου.

Ο Κύριος του απάντησε απαλά:
Σήμερον μετ΄εμού έση εν τη Βασιλεία μου.


Και νυν και αεί, και εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν.

Οι δύο δίκαιοι Ιωσήφ και Νικόδημος Πήραν το σώμα του Χριστού,
Τον έχρισαν, Τον προετοίμασαν για ταφή και Τον έβαλαν στον τάφο, καθώς Τον υμνούσαν:
Άγιος ο Θεός, Άγιος Ισχυρός, Άγιος Αθάνατος, Ο Σταυρωθείς δι ημάς, ελέησον ημάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου