Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

ΕΞΗΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ (ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ) ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΡΩΜΑΙΟΥΣ ΚΕΦ Ε(5) ΚΑΙ ΕΔΑΦΙΑ 1 ΕΩΣ 21


1  ΔΙΚΑΙΩΘΕΝΤΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΚ ΠΙΣΤΕΩΣ ΕΧΟΜΕΝ ΕΙΡΗΝΗΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΔΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
2  ΔΙΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΕΛΑΒΟΜΕΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟΝ ΔΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΕΙΣ ΤΗΝ ΧΑΡΙΝ ΤΑΥΤΗΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΙΣΤΑΜΕΘΑ ΚΑΙ ΚΑΥΧΩΜΕΘΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΤΗΣ ΔΟΞΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ =Για παράδειγμα το ληστής επάνω στο σταυρό πώς δικαιώθηκε; πως σώθηκε; ποια τα έργα του ; δέν έγινε πρώτα καλός..άλλα έτσι όπως ήταν επίπληξε τον άλλον..ΑΠΟΚΡΙΘΕΙΣ ΔΕ Ο ΑΛΛΟΣ ΕΠΕΠΛΗΤΤΕΝ ΑΥΤΟΝ ΛΕΓΩΝ ΟΥΔΕ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΔΕΝ ΦΟΒΕΙΣΑΙ ΣΥ ΟΣΤΙΣ ΕΙΣΑΙ ΕΝ ΤΗ ΑΥΤΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ= κρίνη δίκαια και έχει σεβασμό απέναντι στο Θεό.Δικαιώνει το Χριστό..ΟΥΤΟΣ ΟΜΩΣ ΟΥΔΕΝ ΑΤΟΠΟΝ ΕΠΡΑΞΕ.Κάνει μια προσευχή ΜΝΗΣΘΗΤΙ ΜΟΥ ΚΥΡΙΕ ΟΤΑΝ ΕΛΘΗΣ ΕΝ ΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΣΟΥ πιστεύψε ότι δίπλα είναι ο Μεσσίας και ότι υπάρχει βασιλεία τον ουρανών και ζήτησε συγχώρεσει για τις αμαρτίες του..αναγνώρισε ότι είναι αμαρτωλός γι αυτό και ζήτησε συγχώρεση..Τα καλά έργα δεν προηγούνται της πίστεως,άλλα πρώτα πίστη ώστε να πάρει τη χάρη και μετά τα καλά έργα.Διότι τι να το κάνεις να έχεις πίστη και παράλληλα να κάνεις την αμαρτία...διότι και ο διάβολος πιστεύει τι σημαίνει ότι θα σωθεί; Ο Χριστός πρώτα μας καθαρίζει απο την αμαρτωλή φύση που κατοικεί μέσα μας..και μας καθαρίζει απο το παρελθόν..φεύγει αυτή η βρωμιά και γινόμαστε νέα κτίσματα. ΚΑΙ ΚΑΥΧΩΜΕΘΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΤΗΣ ΔΟΞΗΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ=οχι δική μας κάυχηση ότι σωθήκαμε εμείς με τα έργα μας..άλλα λέμε ότι μας έσωσε ο Ιησούς και εκεί δίνουμε την δόξα μας.(ΤΟ ΠΩΣ ΣΩΖΕΤΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΙΤΕ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΙΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ).

3  ΚΑΙ ΟΥΧΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟΥΤΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΥΧΩΜΕΘΑ ΕΙΣ ΤΑΣ ΘΛΙΨΕΙΣ ΓΙΝΩΣΚΟΝΤΕΣ ΟΤΙ ΘΛΙΨΙΣ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗΝ Ο χριστιανός δεν απιστή και απογοητέυεται όταν περνάει κάποια δοκιμασία..άλλα εκείνος που το επιτρέπει είναι και κοντά στο παιδί του..ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΣΜΟΥ ΘΕΛΕΙ ΚΑΜΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΒΑΣΙΝ.Δέν θα είναι πάντοτε η θλίψη άλλα προσωρινή και στο διάστημα αυτό θέλει υπομονή...δεν χάθηκε ο ήλιος επειδή μπήκε ένα σύννεφο μπροστά.
4  Η ΔΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΔΟΚΙΜΗΝ Η ΔΕ ΔΟΚΙΜΗ ΕΛΠΙΔΑ.Τι θα κάνεις; θα σκληρύνεις θα γογγύσης θα φύγεις...Οχι βέβαια..διότι όπως λέει παρακάτω το εδάφιο έχουμε Ελπίδα=ότι ο Θεός θα ενεργήσει..όσο ζούμε θα μας βοηθάει

5  Η ΔΕ ΕΛΠΙΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΙΣΧΥΝΕΙ ΔΙΟΤΙ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΚΕΧΥΜΕΝΗ ΕΝ ΤΑΙΣ ΚΑΡΔΙΑΙΣ ΗΜΩΝ ΔΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΑΓΙΟΥ ΤΟΥ ΔΟΘΕΝΤΟΣ ΕΙΣ ΗΜΑΣ=Η αγάπη του Θεού έρχεται μέσα στην καρδιά του ανθρώπου δια Αγίου Πνεύματος=μας βάζει αγάπη..και μπορούμε και συγχωρούμε τον άλλον.
6  ΕΠΕΙΔΗ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΟΤΕ ΗΜΕΘΑ ΕΤΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΑΠΕΘΑΝΕ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΩΡΙΣΜΕΝΟΝ ΚΑΙΡΟΝ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΑΣΕΒΩΝ.δεν πέθανε όταν ήμασταν Άγιοι η καλή...άλλα ήταν ο ωρισμένος καιρός..ήρθε το πλήρωμα του Κυρίου.Για μας που ήμασταν μέσα στην ασέβεια=αμαρτία
7  ΔΙΟΤΙ ΜΟΛΙΣ ΥΠΕΡ ΔΙΚΑΙΟΥ ΘΕΛΕΙ ΑΠΟΘΑΝΕΙ ΤΙΣ ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΑΓΑΘΟΥ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΤΟΛΜΑ ΤΙΣ ΝΑ ΑΠΟΘΑΝΗ.Το εδάφιο αυτό μας λέει ότι κάποιος μπορεί να πεθάνει για μία ιδεολογία=πεθαίνουν για το δίκαιο τους...και επιμένουν σε αυτό και μπορεί να φθάσει μέχρι θανάτου. ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΑΓΑΘΟΥ Ένας πατέρας να σώσει το παιδί του..να θυσιαστεί γι αυτό π.χ. να μπεί στη φωτιά και να καεί υπέρ του αγαθού.

8  ΑΛΛ Ο ΘΕΟΣ ΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗΝ ΕΑΥΤΟΥ ΑΓΑΠΗΝ ΕΙΣ ΗΜΑΣ ΔΙΟΤΙ ΕΝΩ ΗΜΕΙΣ ΗΜΕΘΑ ΤΙ ΑΜΑΡΤΩΛΟΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΠΕΘΑΝΕΝ ΥΠΕΡ ΗΜΩΝ.Και δεν ημασταν παιδιά του,ούτε δίκαιοι ώστε να έρθει να πεθάνει..αλλά ήμασταν όλοι αμαρτωλοί και πέθανε στην θέση μας.
9  ΠΟΛΛΩ ΜΑΛΛΟΝ ΛΟΙΠΟΝ ΑΦΟΥ ΕΔΙΚΑΙΩΘΗΜΕΝ ΤΩΡΑ ΔΙΑ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΘΕΛΟΜΕΝ ΣΩΘΗ ΑΠΟ ΤΗΣ ΟΡΓΗΣ ΔΙ ΑΥΤΟΥ.Δικαιωθήκαμε.. τώρα με την πίστη μας και η πίστη μας είχε έργα σωτηρίας...Αναγεννηθηκαμε διότι ο λόγος του Θεού έγινε αποδεκτός μέσα στην καρδιά μας...νοήσαμε ότι ήμασταν και ζούσαμε με την αμαρτία στη ζωή μας...μετανοήσαμε=δηλαδή άλλαξαμε τρόπο ζωής...καταδικάσαμε τα λάθη μας, και βαπτίστηκαμε εις στο όνομα του Πατρός του Υίου και Αγίου Πνεύματος.Με αυτόν τον τρόπο δικαιωνόμαστε ενώπιον του Θεού.
10  ΔΙΟΤΙ ΕΑΝ ΕΧΘΡΟΙ ΟΝΤΕΣ ΕΦΙΛΙΩΘΗΜΕΝ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΔΙΑ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΑΥΤΟΥ ΠΟΛΛΩ ΜΑΛΛΟΝ ΦΙΛΙΩΘΕΝΤΕΣ ΘΕΛΟΜΕΝ ΣΩΘΗ ΔΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΑΥΤΟΥ=πριν εχθροί απέναντι στο Θεό λόγω ότι ζούσαμε στην αμαρτία (ΜΟΙΧΕΙΑ ΠΟΡΝΕΙΑ ΑΚΑΘΑΡΣΙΑ ΑΣΕΛΓΕΙΑ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΙΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΕΧΘΡΑΙ ΕΡΙΔΕΣ ΖΗΛΟΤΥΠΙΑΙ ΘΥΜΟΙ ΜΑΧΑΙ ΔΙΧΟΣΤΑΣΙΑΙ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΦΘΟΝΟΙ ΦΟΝΟΙ ΜΕΘΑΙ ΚΩΜΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΟΜΟΙΑ ΤΟΥΤΩΝ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΣΑΣ ΠΡΟΛΕΓΩ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΙΠΟΝ ΟΤΙ ΟΙ ΤΑ ΤΟΙΑΥΤΑ ΠΡΑΤΤΟΝΤΕΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΝ ΘΕΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΣΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΕΙ)
11  ΚΑΙ ΟΥΧΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟΥΤΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΥΧΩΜΕΝΟΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΔΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΔΙΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΕΛΑΒΟΜΕΝ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΦΙΛΙΩΣΙΝ=και συμφιλιωθήκαμε τώρα με το Θεό διότι πλήρωσε ο Θεός για μένα...και εκείνα που έκανα στο παρελθόν δεν θα τα λογαριάσει διότι έγινε αντικατάσταση και πλήρωσε άλλος αντί εγώ..και πηγαίνουμε εμείς με την θυσία αυτή του Ιησού...και η προσφορά αυτή γίνεται δεκτή.
12  ΔΙΑ ΤΟΥΤΟ ΚΑΘΩΣ ΔΙ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ Η ΑΜΑΡΤΙΑ ΕΙΣΗΛΘΕΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΥΤΩ ΔΙΗΛΘΕΝ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΕΙΣ ΠΑΝΤΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΝΤΕΣ ΗΜΑΡΤΟΝ=Ετσι ήρθε η αμαρτία στον κόσμο απο τους πρωτόπλαστους...άκουσαν τον σατανά και έκαναν την παράβαση(ανυπακοή στην εντολή του Θεού) και φάνηκε η γύμνια τους...με αποτέλεσμα να χωρίσουν απο το Θεό και μεταφέρθηκε αυτή η αμαρτωλή φύση και στα παιδιά π.χ.Καϊν =που δολοφόνησε τον αδελφό του=έργο διαβόλου=διότι είναι ανθρωποκτόνος=που δημιουργείται απο το μίσος και αυτά τα έργα τα κληρονομήσαμε και εμείς σήμερα.Οι άνθρωποι το λέμε προπατορικό αμάρτημα άλλα είναι η αμαρτωλή φύση με τα 17 εργα της σαρκός που είπαμε στο (εδάφιο 10) Η ΑΜΑΡΤΙΑ ΕΙΣΗΛΘΕΝ ΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ =και ήρθε ο πνευματικός θάνατος που σημαίνει αποχωρίστηκε απο τον πλάστη του...αποστάτησε με λίγα λόγια.
13  ΔΙΟΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΗΤΟ ΕΝ ΤΩ ΚΟΣΜΩ Η ΑΜΑΡΤΙΑ ΑΜΑΡΤΙΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΗΝΑΙ ΝΟΜΟΣ=διότι δεν ξέρουμε τι είναι αμαρτία άν δεν έρθει ο νόμος.Ο νόμος μας φανέρωσε τι είναι αμαρτία...και το γνωρίσαμε τι θέλει ο Θεός και τι δεν θέλει ο Θεός..Πολλοί άνθρωποι δεν ξέρουν διότι δεν ανοίγουν το ευαγγέλιο.
14  ΑΛΛ ΕΒΑΣΙΛΕΥΣΕΝ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΑΠΟ ΑΔΑΜ ΜΕΧΡΙ ΜΩΥΣΕΩΣ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΟΥΣ ΜΗ ΑΜΑΡΤΗΣΑΝΤΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΑΔΑΜ ΟΣΤΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ=και βασίλευε αυτός ο θάνατος διότι αυτός είναι ο μισθός της αμαρτίας.
15  ΠΛΗΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΟΥΤΩ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΡΙΣΜΑ ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΔΙΑ ΤΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΑΠΕΘΑΝΟΝ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΝ Η ΧΑΡΙΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ Η ΔΩΡΕΑ ΔΙΑ ΤΗΣ ΧΑΡΙΤΟΣ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΠΕΡΙΣΣΕΥΣΕΝ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ=τώρα έρχεται ο Ιησούς να διορθώσει αυτά που χάλασε ο άνθρωπος(Αδάμ)...ο ένας έφερε τον θάνατο και ο άλλος φέρνει την ζωή. ΛΕΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΕ Ο ΘΕΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΣΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ; ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΠΕΤΡΕΨΕ; το ήξερε για αυτό και προέβλεψε τον Ιησού..τον ετοίμασε προ καταβολή κόσμου...έφτιαξε τον άνθρωπο όχι ρομπότ άλλα με ελεύθερη βούληση...του έδωσε ελευθερία ώστε να εκλέξει το καλό η το κακό.
16  ΚΑΙ Η ΔΩΡΕΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΩΣ Η ΔΙ ΕΝΟΣ ΑΜΑΡΤΗΣΑΝΤΟΣ ΓΕΝΟΜΕΝΗ ΚΑΤΑΚΡΙΣΙΣ ΔΙΟΤΙ Η ΚΡΙΣΙΣ ΕΚ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΕΓΕΙΝΕΝ ΕΙΣ ΚΑΤΑΚΡΙΣΙΝ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΤΟ ΔΕ ΧΑΡΙΣΜΑ ΕΚ ΠΟΛΛΩΝ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΩΝ ΕΓΕΙΝΕΝ ΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΣΙΝ
17  ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΕΒΑΣΙΛΕΥΣΕ ΔΙΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΝ ΟΙ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΕΣ ΤΗΝ ΑΦΘΟΝΙΑΝ ΤΗΣ ΧΑΡΙΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΩΡΕΑΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΘΕΛΟΥΣΙ ΒΑΣΙΛΕΥΣΕΙ ΕΝ ΖΩΗ ΔΙΑ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
18  ΚΑΘΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΔΙ ΕΝΟΣ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΟΣ ΗΛΘΕ ΚΑΤΑΚΡΙΣΙΣ ΕΙΣ ΠΑΝΤΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΟΥΤΩ ΚΑΙ ΔΙΑ ΜΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΗΛΘΕΝ ΕΙΣ ΠΑΝΤΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΣΙΣ ΕΙΣ ΖΩΗΝ=Κάποιοι λένε και τι φταίμε εμείς που αμάρτησε ο Αδάμ και η Ευα; Ο Θεός δεν θα καταδικάσει τον άνθρωπο γιατί είναι αμαρτωλός διότι δεν ευθύνεται γι αυτό...αλλά ο άνθρωπος θα κριθή διότι δεν παίρνει αυτό που ο Θεός δίνει...δηλαδή δεν παίρνει την χάρη=και την δίνει εντελώς δωρεάν για να ζήσει.π.χ. τι θα έλεγες να είχες ένα κουβά νερό και διψούσες...να πεθαίνεις απο την δίψα και να έχεις την δικαολογία και να λές γιατί ο Θεός με έκανε να διψάω; μα δίπλα σου ο Θεός έχει το νεράκι να πιείς και να μην πεθάνεις ..και σου λέει πάρτο να το πιείς και στο δίνει δωρεάν...και έχεις εσύ ευθύνη για την σωτηρία..διότι στην προσφέρει δωρεάν.Ο Αδάμ δίνει την αμαρτία και ο Χριστός την σηκώνει σε όποιον το πιστεύει και μετανοεί.
20  ΠΑΡΕΙΣΗΛΘΕ ΔΕ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΣΣΕΥΣΗ ΤΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΕΠΕΡΙΣΣΕΥΣΕΝ Η ΑΜΑΡΤΙΑ ΥΠΕΡΕΠΕΡΙΣΣΕΥΣΕΝ Η ΧΑΡΙΣ
21  ΙΝΑ ΚΑΘΩΣ ΕΒΑΣΙΛΕΥΣΕΝ Η ΑΜΑΡΤΙΑ ΔΙΑ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΟΥΤΩ ΚΑΙ Η ΧΑΡΙΣ ΒΑΣΙΛΕΥΣΗ ΔΙΑ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΕΙΣ ΖΩΗΝ ΑΙΩΝΙΟΝ ΔΙΑ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ. Ο νόμος της παλιάς Διαθήκης ο Μωσαικός νόμος μας φανέρωσε την αμαρτία...αυτά που ο Θεός απαγορεύει και εμείς τα πράτουμε...τοτε έχω το θάνατο... τι να κάνω; πάς στο Χριστό και ο Θεός δίνει την χάρη...που είναι ζωή αιώινια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου