Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

Σε ευχαριστώ Θεέ μου γιά τό όμορφο τσακισματάκι της φιλαυτίας μου

Σε ευχαριστώ Θεέ μου γιά τό όμορφο τσακισματάκι της φιλαυτίας μου


  Σήμερα έμαθα, πως περίοπτο μέλος της τοπικής κοινωνίας, με αποκάλεσε γιατρουδάκο, επειδή οι τιμές στο ιατρείο μου είναι πολύ χαμηλές.
  Ευχαριστώ την αδελφή μας, διότι με το σκαμπίλι που μού έδωσε, προσγείωσε ανώμαλα την υπερηφάνειά μου.
  Άλλοτε θα οργιζόμουν. Τώρα, λυπήθηκα μέν, δεν οργίσθηκα δε.
Σίγουρα, είναι μεγάλος ναρκισσισμός το να θεωρώ τον εαυτό μου Κοσμά και Δαμιανό, την στιγμή που σαν πόρνη, αμείβομαι, έστω και φθηνά, και πουλώ τις γνώσεις τής ιατρικής πού μού χάρισε ο Θεός.
  Αν νομίζω πώς με τίς χαμηλές τιμές θα ξεπλύνω τό άγος της ιατρικής πορνείας την οποία διακονώ επί 16 έτη, είμαι γελασμένος.
Ο κόσμος και ο Θεός με βλέπει και με βάζει στην θέση μου.
  Ας υφίσταμαι νυν και αεί, την χλεύη και την απαξία του κόσμου, διότι είμαι χειρότερος από την πιο φτηνή πόρνη. 

  Μετά απο το σημερινό στραπάτσο, σκέφτηκα: Ποιά είναι η πιό αμαρτωλή πόρνη; Αμαρτωλή, όχι από ηθικής πλευράς. Αμαρτωλή με τήν έννοια τής πλέον τεθωρακισμένης σέ ακλόνιτη πίστη γιά τόν ρόλο της, τής εχούσης, δηλαδή,  μεγαλύτερα ναρκισσιστικά αναχώματα, που την κρατούν μακριά απο τόν Θεό, και την εμποδίζουν να στραφεί ταπεινωμένη να τόν αναζητήσει;

  Ποιά από τίς δύο, λοιπόν;  Αυτή πού εκπορνεύεται κυρίως γιά τά χρήματα; Ή αυτή πού εκπορνεύεται κυριως γιατί τής αρέσει ο ρόλος της καί τό ευχαριστιέται;  Προφανώς η δεύτερη.


  Ε, ποιός από τούς δύο γιατρούς έχει σε μεγαλύτερο βαθμό τόν ίδιο κίνδυνο; Αυτός που γιατρεύει κυρίως γιά τα λεφτά, ή αυτός που αυτοϊκανοποιείται στήν θέα ενος αυτοειδώλου αφιλοχρήματου, αυτοειδώλου δήθεν Κοσμά καί Αιτωλού γιά τόν εαυτό του;

  Ποιός από τούς παρακάτω δύο έχει μεγαλύτερη πιθανότητα να μετανοήσει και να απεκδυθεί τόν ρόλο στόν οποίο είναι παγηδευμένος;
Ο Ακης Τσοχατζόπουλος, ή ένας στομφώδης μεγανάρκησσος επίσκοπος; (Δέν εννοώ ότι είνα όλοι έτσι).
Ο ΓΑΠ ή ο Αλαβάνος; 
Ο Άδωνις ή ο Καστανίδης;
Ο ηγούμενος Εφραίμ ή ο κάθε δημοσιογράφος και ο κάθε τηλεθεατής πού τόν κατακρίνει;




  Ορθώς λοιπόν παιδαγωγούμαι.Εγώ υπήρξα για 35 χρόνια άθεος. Και η τελευταία πόρνη, κάνει τον σταυρό της και μετανοεί για την πτώση της. Εγώ ακόμα κάνω παρέα με ανθρώπους που απαξιούν να ακούσουν ανθρώπους που φοράνε ράσο…


 Σε ευχαριστώ Πατέρα μας, γιά τό σκαμπιλάκι που μου έδωσες, όπως λέει και ο γέρων Παΐσιος. 
  Καί βοήθα την αδελφή μας να εναποθέσει αλλού τόν "θησαυρό τής καρδίας της" καί όχι στά φθαρτά. Να μην μετρά τούς ανθρώπους μέ την επαγγελματική τιμή τους.
 Πατέρα μας, Γενηθήτω το θέλημά Σου.
  Αμήν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου