Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ Vs ΟΡΘΟΔΟΞΟΦΙΛΙΑ

ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ Vs ΟΡΘΟΔΟΞΟΦΙΛΙΑ

Του Παναγιώτη Νούνη
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΟΥΜΑΝΙΣΤΙΚΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΘΕΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ. “ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ” ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΚΙΝΑΙΔΙΣΜΟΥ. O ΚΙΝΑΙΔΙΣΜΟΣ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ! ΠΑΓΑΝΙΣΜΟΣ - ΚΙΝΑΙΔΙΣΜΟΣ - ΠΑΙΔΟΒΙΑΣΜΟΣ - ΚΤΗΝΟΒΙΑΣΜΟΣ - ΟΜΟΟΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΣΗΜΕΣ “ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ”; ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ Η ΑΝΑΓΚΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ, ΤΗΣ ΘΑΝΑΤΙΚΗΣ ΠΟΙΝΗΣ;
Mors certa, hora incerta.
Έχουμε παρουσιάσει ad hoc ενδελεχή έρευνα στην μελέτη μας [1] για την ψυχιατρική οπτική του μείζονος ετούτου θέματος της ομοφυλοφιλίας! Έχουμε αποδείξει a fartiori και περίτρανα εκ Ψυχιατρικής οπτικής βεβαίως ότι, η επιστήμη της Ψυχιατρικής αλλά και ψυχίατροι επιστήμονες δηλώνουν ευθαρσώς σε ψυχιατρικά εγχειρίδιά τους [2] ότι πρόκειται περί σεξουαλικής επιλογής, σεξουαλικού προσανατολισμού αλλά και σεξουαλικής ταυτότητας! Η λέξη “επιλογή” στην επιστήμη της λεξικολογίας σημαίνει [3] : «η διάκριση προσώπου ή πράγματος που προτιμά κάποιος από ένα σύνολο βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων, συντρόφου/ επαγγέλματος» κ.λ.π.!
Τώρα η λέξη “προσανατολισμός” σημαίνει [4] : «η στροφή ή η τοποθέτηση προσώπου/πράγματος προς συγκεκριμένη κατεύθυνση.»
Ενώ η λέξη “ταυτότητα” σημαίνει [5] : «το σύνολο των χαρακτηριστικών που καθορίζουν με μοναδικό τρόπο κάποιον/κάτι, ακόμα, «η ταύτιση  ή η μεγάλη ομοιότητα μεταξύ δύο πραγμάτων.»
Γιατί τώρα τα  λένε, όλα αυτά, οι ειδικοί επιστήμονες της ψυχιατρικής;
Μα πολύ απλά, για να σταματήσουν οι φίλοι και φίλες ομοφυλόφιλοι a pasteriori να τρέφουν έωλες ψευδαπάτες και ψευδαισθήσεις ότι η ομοφυλοφιλία είναι κάτι το έμφυτο ή έστω κληρονομικό αλλά ότι είναι, «επίκτητο χάρισμα», με την έννοια ότι αποκτάται κατά την διάρκεια της ζωής, και δεν προέρχεται από φυσική ή και γενετική προδιάθεση (sic)! Όλα τα άλλα είναι, ανυπόστατα σοφιστικά μυθολογήματα, αλλά και ψευδοεπιστημονισμοί του ομοφυλοφιλικού κατεστημένου και «κιναιδίστικου ψευδοκράτους» τα οποία προωθούνται contra bonos mores από την ομοφυλοφιλική αλλά και κυρίως από την Σιωνιστική ελίτ [6]!
Όσον αφορά το δεύτερο σημείο, το οποίο δεν είναι της παρούσας μελέτης μας να αναπτύξουμε, μία φιλότιμη έρευνα να κάνει ο αγαπητός αναγνώστης μας, θα εντοπίσει, με πάσαν ακρίβεια, την αλήθεια των πραγμάτων! Εξάλλου τα περίφημα «Πρωτόκολλα» των ασόφων εωσφοριστών, Σιωνιστών, μας περιγράφουν τις ομοφυλοφιλικές φαντασιοπληξίες των ως [7]: «Γι’αυτό θα ωθούμε τα πνεύματα να εφευρίσκουν κάθε είδους φανταστικές θεωρίες, νέες και δήθεν προοδευτικές, γιατί υποτάξαμε αυτούς τους βλακοχριστιανούς με τέλεια επιτυχία με τη λέξη «πρόοδος» και δεν υπάρχει ούτε ένας ανάμεσά τους, που να βλέπει ότι κάτω απ’αυτή τη λέξη κρύβεται πλάνη σ’όλες τις περιστάσεις όπου δεν πρόκειται για υλικές εφευρέσεις, αφού η αλήθεια είναι μία και μόνη και δεν μπορεί να έχει πρόοδο…!» Γράφει ωστόσο [8] ο ψυχίατρος Harold P. Martin, M.D. περί τούτου ειδικά ότι: « (…) Η ομοφυλοφιλία αφορά ένα σεξουαλικό προσανατολισμό προς ανθρώπους του ίδιου φύλου, όχι την επιθυμία ενός άνδρα να γίνει γυναίκα ή μίας γυναίκας να γίνει άνδρας.» Και ερχόμαστε τώρα εμείς, ως απλοί ερευνητές και μη ειδικοί επιστήμονες της ψυχιατρικής, να απορήσουμε ανθρωπίνως λογικά, και να προβληματιστούμε προς τί και γιατί τότε, ο συνασπισμός των ομοφυλοφίλων και η  ένωσης σε οργάνωση ΛΟΑΤ ατόμων, στην οποία «λομπίστικη-λιμπιστική» οργάνωσή τους, αποδέχονται άκριτα και αδιάκριτα πολλά άλλα άτομα (όπως π.χ. οι τρανσέξουαλ!), τα οποία άτομα, υφίστανται εντός ψυχιατρικού πλαισίου και ορισμών,  με διάφορες διαφορές, εξόφθαλμες, ψυχιατρικές διαταραχές φύλου; Εκτός κι’αν δεν είναι, ή έστω καταργήθηκε και αυτό εν μια νυκτί, δηλαδή εν κρυπτώ και παραβύστω, το ψυχιατρικό νόσημα, η διαταραχή φύλου, και πάσχουν έτσι  οικουμενικά, αρκετοί επιστήμονες της ψυχιατρικής, από την κατά «φαντασία ομοφοβία» ή και «φαντασιακή ομοφοβία»… και δεν εκφράζουν λόγο τινά ειδικά κατά των ψυχοπαθών διεμφυλικών(;!) Είναι ένα ερώτημα, το οποίο θα πρέπει να εξετάσουν αντικειμενικά με σοβαρή επιστημονικότητα μη ομοφυλόφιλοι ψυχίατροι και να μας ενημερώσουν με πάσαν ακρίβεια! Εάν ειδικά για την “διαταραχή ταυτότητας φύλου” οι επιστήμονες ψυχίατροι εκφράζονται όπως: «Αυτή η διαταραχή είναι δύσκολο να διαγνωστεί ή να γίνει αντιληπτή στα παιδιά», τι γίνεται όμως τότε, σε αντίθετες περιπτώσεις, που είναι εύκολο να διαγνωστεί και να γίνει αντιληπτή μία ομοφυλοφιλική συμπεριφορά στα παιδιά; Ή μήπως, είναι εντελώς παράλογο και πέραν πάσης επιστημονικής πραγματικότητας, η μέν ψυχιατρική και ψυχολογική “διαταραχή της ταυτότητας φύλου” να είναι μία εκ των συνεπειών, αλλά και βαθυτέρων υπαρξιακών προϋποθέσεων, της μετέπειτα εν ενεργεία ομοφυλοφιλικής πράξεως;
Μόνο που, στην προκειμένη περίπτωση έχει ενδιαφέρον και βαρύνουσα σημασία η άποψη των ειδικών ψυχιάτρων και όχι οι προσωπικές μας απόψεις [9] : « Η σεξουαλικότητα περιλαμβάνει τη σεξουαλική ταυτότητα, τους σεξουαλικούς ρόλους και το σεξουαλικό προσανατολισμό ή επιλογή. Όταν τα άτομα έχουν διαφορετικές απόψεις των σεξουαλικών ρόλων ή διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό, δε θεωρούνται ότι πάσχουν από κάποια παθολογία ή διαταραχή. Μόνο οι διαταραχές ταυτότητας φύλου θεωρούνται ψυχιατρική διαταραχή.»!
Και καταλείγουμε στο ασφαλές συμπέρασμα, ότι οι τρανσέξουαλ ειδικά και όχι μόνο, πάσχουν από διαταραχή ταυτότητας φύλου, χωρίς αυτό να αποκλείεται εν τέλει και για μία μεγάλη μερίδα ομοφυλόφιλων ατόμων, οι οποίοι, ακόμα δεν έχουν παραδοθεί αμαχητί, οριστικά και αμετάκλητα προς αυτήν την σεξουαλική ταυτότητα και επιλογή τους! Εκτός, κι΄αν έχει εφευρεθεί ή και δημιουργηθεί το υβριδικό της «ανθρωπίνου Χίμαιρας» και εμείς κάνουμε μεσάνυκτα ακόμα…! Ευχόμαστε να ισχύει το δεύτερο!
Ξαναδιάβαστε αγαπητοί μας φίλοι,  την ψυχιατρική διάγνωση πιο πάνω περι «σεξουαλικής επιλογής» και «σεξουαλικού προσανατολισμού»…! Και σταματάτε επι τέλους, μερικοί, ως αηθέστατα «ηδονιστικά παπαγαλάκια» να λέτε συκοφαντικά ότι, η Ορθόδοξη Εκκλησία και η Ορθόδοξη Πατερική Θεολογία της, πάσχουν από «ομοφοβικά σύνδρομα», διότι ακόμα δεν έχουμε εκφράσει τινά θεολογικό λόγο  επί του θέματος!
Διότι, η αλήθεια στο περι κιναιδισμού θέμα, είναι απλή! Ανέκαθεν και πάντα η αλήθεια, σε όλα τα θέματα είναι απλή και ποτέ πονηρά σύνθετη και ά-λογα περίπλοκη! Γι’αυτό το λόγο η Ορθόδοξη Θεολογία [10] με τον αληθινό λόγο και ρόλο της, με τον Θεανθρώπινο λόγο της και τον λόγο Του Θεανθρώπου, ο λόγος Του Λόγου δηλαδή, έχει και φέρει ξεκάθαρη, Αληθινή άποψη, απλή άποψη, Λογική άποψη πέραν των καθιερωμένων «άλογων λογικών» ή και «λογικών αλογίας», των οποίων, οι διεστραμμένοι νόες αδυνατούν να κατανοήσουν και να αποδεχθούν ελεύθερα, διότι η κάθε αλήθεια προϋποθέτει και την «θυσία του θελήματος» αλλά κυρίως, «να θέλω αγαπητικά και ελεύθερα να αποδεχθώ την αλήθεια των πραγμάτων», για να μπορεί  αυτή εν τέλει, να αποκαλυφθεί, και να γίνει ολόθερμη ζωογόνα στις καρδιές μας! Είναι δυνατόν, η Λογική Αλήθεια, η Ευαγγελική Λογική, του Θεανθρώπου Λόγου, να μπορεί να βιάσει και να εξαναγκάσει ποτέ, την ελευθερία της βουλήσεως, του όποιουδήποτε εν δυνάμει ατόμου-προσώπου; Τότε προς τι το «Όστις θέλειν»;
Μας έχει γίνει συνήθειο πλέον και καθημερινό φαινόμενο, όταν και εφόσον εκφράσουμε λόγον τινά ειδικά, ενάντιον και κατά της ομοφυλοφιλίας, και όχι κατά των ομοφυλοφίλων όπως νομίζουν μερικοί διεστραμένοι ψυχοσωματικά νόες, ξαφνικά οι αντιλογούντες ομοφυλόφιλοι και άλλοι τινές συνηγόροι των διαβολόφιλων, έχουν έτοιμη την ετικέτα της «ομοφοβίας» κ.α. τινά επίθετα! Αλλά όμως, προς χάριν, της αρχής της ισονομίας, εάν όσοι εκφράζουμε την άκραν αντίθεση μας, προς τον βιολογικό καρκίνο, με ιατροφαρμακευτική περίθαλψη ή ακόμα και με πρόληψη…, με την ίδιαν ακριβώς κιναιδίστικη λογική, θα είμαστε γι’αυτούς…, οι «καρκινοφοβικοί» (επιτρέψτε μας μερικούς νεολογισμούς!)…! Στην προκειμένη περίπτωση και θεματολογία μας, τι προέχει, η θεραπεία ή η πρόληψη, ή συνδυασμός και των δύο για αρίστη αντιμετώπιση του όποιου «καρκίνου»;
Στην ίδια «ά-λογη λογική», εάν ακόμα εκφράζει κανείς την αντίθεση του για τον ψυχοσωματικό καρκίνο των ναρκωτικών, θα πρέπει οι συμπαθέστατοι, φίλοι μας ναρκομανείς, να μας επικολλήσουν την παρόμοια ετικέτα του «ναρκοφοβικού»;
Ενώ, στην θεο-λογική πραγματικότητα μας, εάν θέλουμε να είμαστε έντιμοι, και να τους αποδώσουμε τα ίσα και ισάξια, οι φίλοι ομοφυλόφιλοι και τα λοιπά παραφιλικά άτομα, πάσχουν από οντολογική «Θεο-φοβία» ή καλύτερα, «Θεανθρωποφοβία», ή ακόμα μπορούμε στα σίγουρα να τους αποκαλέσουμε στα ίσα «Χριστοφοβικούς», με την έννοια ότι είναι παντελώς δειλοί να αντιμετωπίσουν τις προσωπικές επιλογές τους με ανάλογη ανθρώπινη ανδρεία! Γιαυτό τον λόγο, στους ομοφυλόφιλους άνδρες ειδικά, είναι απόν το ανδρείο φρόνημα. Πώς άλλιως να εξηγηθεί η μή ανδρίκια στάση και ο θυληπρεπείς ρόλος τους στην ζωή;
Αλλά πέραν της Θεανθρωποφοβικής στάσης των κιναίδων, κατ’ ουσίαν, οντολογικά και υπαρξιακά, είναι άτομα ανθρωποφοβικά, μια και εφόσον θεολογικά ομιλούμεν στην παρούσα φάση, δεν βρίσκονται σε μίαν κατά φύσιν κατάσταση αλλά σε μίαν παρά φύσιν και υπό την φύσιν, με θεο-λογικό ασφαλές συμπέρασμα, να είναι υπό-άνθρωποι, και όχι φυσιολογικοί άνθρωποι, με την θεολογική έννοια, του κατά φύσιν ανθρώπου! Άρα, ούτε κάν, νόρμαλ ανθρωπιστές μπορούνε να είναι, διότι είναι απανθρωπιστές ή υποανθρωπιστές! Διαβολάνθρωποι είναι και διαβολοανθρωπιστές, διότι διαβάλλουν και συκοφαντούν δηλαδή, το ανθρώπινο είδος και το ανθρώπινο φυσιολογικό πρόσωπο σε διάφορα τινά διαβολικά προσωπεία…!
Ανθρωποφοβικοί λοιπόν, αυτός είναι ένας λογικός και ανθρωπιστικός όρος (δικής μας εμπνεύσεως!), έτσι, όταν αγαπητοί αναγνώστες μας, κάποιος ομοφυλόφιλος σας αραδιάζει τα ομοφυλοφιλικά φληναφήματά του, περι «ομοφοβίας», αποδώστε του στα ίσα τον ορισμό της «ανθρωποφοβίας», διότι αυτή είναι η θλιβερή πραγματικότητα των αδελφών και φίλων, ομοφυλοφίλων, πλήν ελαχίστων εξαιρέσεων, οι οποίοι βρίσκονται υπο Ορθόδοξης Ψυχοθεραπείας και αγωνίζονται ανδρεία, καθώς ομολογούν σημερινοί έμπειροι πνευματικοί/κληρικοί ψυχοθεραπευτές! Φοβούνται τόσο τον φυσιολογικό άνθρωπο, γι’αυτό και θέλουνε να διαστρέψουν τα αθώα παιδάκια μας, με την ομοφυλοφιλική κατήχηση τους, γι’αυτό θέλουνε να διασύρουν και να συμπαρασύρουν άπασαν την νόρμαλ ανθρωπότητα στα πάθη αυτά, της ατιμίας και ακολασίας! Προσοχή λοιπόν, από τους ανθρωποφοβικούς, κιναίδους! Προσοχή ωστόσο, από τους χριστιανομάχους και Θεανθρωποφοβικούς αρσενοκοίτες!!!
Προσοχή επίσης, από τους α-Θέους αρρενομανείς και λοιπούς  ομοφυλόφιλους, διότι το νόσημα των είναι χειρότερο και από την πανώλη! Να προωθήσουμε και σε άλλες «ιδιαιτερότητες» την σκέψη μας; Οι «παιδόφιλοι» ιδρυτές ενός Ολλανδικού κόμματος δηλώνουν ανερυθρίαστα από άκρατο ηδονισμό και άκριτο φιλελευθερισμό τα εξής [11]: «Μα πρέπει κάποτε να δεχτούμε ότι τα παιδιά είναι σεξουαλικά όντα και μπορούν να κάνουν σεξ. Οι ενήλικοι ξεχνούν εύκολα τι έκαναν οι ίδιοι όταν ήταν παιδιά. Τα βλέπουν ως αθώα και αγνά πλάσματα που δεν έχουν καμία σχέση με το σεξ. Ε, τα παιδιά δεν είναι ούτε τόσο αθώα ούτε τόσο αγνά, έχουν διάφορες πλευρές. Καλό είναι ν'αρχίσουμε να τ'αντιμετωπίζουμε ως ανθρώπους. Μια πρόσφατη έρευνα του Ερευνητικού Κέντρου Σεξουαλικότητας της Ολλανδίας με δείγμα περισσότερους από 10.000 εφήβους βρήκε ότι ένας στους τέσσερις είχε κάνει cybersex τον τελευταίο χρόνο.»! Εάν ωστόσο, πεί κανείς τα ενάντια κατά της ανοήτου και ανωμάλου «παιδοφιλίας», το Ολλανδικό κόμμα των παιδεραστών, θα μας αποκαλέσει με την ίδια ακριβώς, κιναιδίστικη λογική, ως «παιδοφοβικούς», τα ίδια ακριβώς φληναφήματα θα ακούσουμε και από το Γερμανικό λόμπι των κτηνοβιαστών, με την ανόητη ετικέττα του «κτηνοφοβικού», ενώ το παιγνίδι της ταμπελοποίησης από διάφορους ανώμαλους παραφιλικούς δεν θα έχει σταματημό!
Ειδικά στο σημείο αυτό, ο νευρολόγος-ψυχίατρος Γιώργος Δημόπουλος γράφει σε ένα εκπληκτικό εγχειρίδιό του [12]: «Η ετικέτα που φοράμε στον εαυτό μας, η λεγόμενη ετικετοποίηση, σημαίνει τη δημιουργία μιας εξολοκλήρου αρνητικής εικόνας του εαυτού μας βασισμένης στα λάθη μας (…) Δεν είναι μόνο αυτοϋποτιμητική αλλά και παράλογη. Η ζωή είναι μια πολύπλοκη και ευμετάβλητη ροή σκέψεων, συναισθημάτων και πράξεων. Δεν είναι δυνατόν μία αποτυχία να τα σβήνει όλα»!
Και καθώς συντάσσονται σε οργανώσεις ΛΟΑΤ ατόμων, αρκετοί ομοφυλόφιλοι, απορούν μετά, για την τάχα μου, περιθωριοποιήση ή τυχούσα ετικετοποίηση τους από την κοινωνία και τους συμπολίτες τους…(;!)
Σχιζοφρενικές και contra legem δεν είναι οι ομοφυλοφιλικές, παιδεραστικές και κτηνοβατικές ενέργειες;
Συνεχίζει ο νευρολόγος-ψυχίατρος να γράφει [13]: «Πρέπει να σταματήσουμε, επιτέλους, να βάζουμε αρνητικές ταμπέλες στον εαυτό μας και στους άλλους. Είναι τελείως ανόητο και οδυνηρό να ταμπελοποιούμε συνεχώς την προσωπικότητά μας βάσει μιας παραμορφωμένης αντίληψης για τυχόν ανεπάρκειά μας. Ας το πάρουμε κάποτε απόφαση ότι είμαστε μοναδικοί και ανεπανάληπτοι. Ισότιμοι μεταξύ μας, αλλοιώτικοι στη μορφή και στη σκέψη, ώστε να αποφύγουμε μια για πάντα την ταμπελοποίηση…»! Ποιος  κάλεσε τους ομοφυλόφιλους, παιδόφιλους και κτηνοβάτες να αυτό-ετικετοποιήσουν τους εαυτούς των; Η απόδειξη των λεχθέντων μας, είναι η δημιουργία οργανισμών ΛΟΑΔ ατόμων αλλά και «πολιτικών κομμάτων» περι αυτών, των παρά φύσιν ανωμαλιών!
Αλλά επειδή η πονηρία τους είναι αδυσώπητη, είναι κλασικό παράδειγμα ανά την ανθρώπινη ιστορία, να υποκρίνεσαι το θύμα και τον αδικημένο μια ζωή, για να μπορείς να διεκδικείς, με λάθος τρόπο φυσικά όπως ιδίως, με ανόητες προπαγάνδες, χαμηλής νοητικής υποστάθμης, εννοείται, με όλα τα άνομα μέσα, την ομοφυλοφιλική «ψευδεπίγραφη υπόστασή» σου, αλλά και την ψυχαναγκαστική επιβολή της ταμπελοποίησης όλων των άλλων, ως τάχα «ομοφοβικών», ελέω της ειδικής αυτό-ταμπελοποίησης (ως ΛΟΑΤ άτομα!), την οποίαν, επέλεξαν πρωτογενώς, οι κίναιδοι, οι αρσενοκοίτες, οι λεσβίες και τινά άλλα υβριδικά…, «γύναια με μούσια» κλπ.! Όπως επίσης, δεν ευθύνεται η Ορθόδοξη Θεολογία, εάν η Ψυχιατρική επιστήμη, εκφράζει εν μέρει, ταυτόσημο λόγο και συμφωνεί, με την χιλιόχρονη παράδοση της Χριστιανικής Ορθοδοξίας! Η Ορθόδοξη Εκκλησία από ιστορικής σκοπιάς προυπήρχε, πρό της Ψυχιατρικής και πρό Νευρολογικής επιστήμης, εκτός κι’αν μερικοί, διαβάζουν την ιστορία μόνο με παροντολογικούς φακούς, έχοντας παντελή άγνοια και αμάθεια, την βασικότατη προϋπόθεση του εκάστοτε ιστορικού χωροχρονικού πλαισίου! Έτσι, αυτό για το οποίο θέλουμε να προβληματιστείτε εξ’αρχής είναι: γιατί η ψυχιατρική επιστήμη συμφωνεί σε απόλυτο βαθμό με την Ορθόδοξη Θεολογική επιστήμη, ειδικά και μόνο, στην φράση, ομοφυλοφιλική «επιλογή», και «προσανατολισμό» ομοφυλοφιλικό;
Γιατί άραγε η Ορθόδοξη Θεολογική επιστήμη 2.000 ετών συμφωνεί σε απόλυτο βαθμό με τον πιο πάνω νευρολόγο-ψυχίατρο; Ο εν λόγω ψυχίατρος έξέφρασε μίαν Ευαγγελική Παναλήθεια, τουτέστιν, δεν επικολλώ ετικέτες στους συνανθρώπους μου, διότι δεν ταυτίζεται η κάθε άστοχη ενέργεια με το εκάστοτε πρόσωπο που την ενεργεί, διότι η άστοχη ενέργεια είναι ένα στιγμιαίο λάθος, μία αμαρτία, μία στιγμή αδυναμίας, το οποίο εξελίσεται, εάν το θέλω και το ποτίζω, σε χρόνιο πάθος και σε βαρύ πνευματικό (ψυχοσωματικό) νόσημα! Και από θεολογίζουσας οπτικής το εννοούμε αυτό, και όχι, από Ψυχιατρικής ή έστω Ψυχολογικής και Νευροψυχολογικής προοπτικής! Διαχωρίζουμε και προσπαθούμε να διακρίνουμε τις εκάστοτε θέσεις και απόψεις μας, για να μην βρεθούμε κατηγορούμενοι από τους συμπαθέστατους ετερογενείς επιστήμονες των άλλων συμπαθέστατων, κατά τα άλλα, ιερών επιστημών τους!
Όπως αφήνουν να εννοηθεί καθαρά, οι φίλτατοι ψυχίατροι, υπάρχει  και ένα τεράστιο ενδεχόμενο, οι ομοφυλόφιλοι να είχαν αλλά και να έχουνε επιλογές και προς άλλο σεξουαλικό προσανατολισμό, έτσι το θέμα ανήκει εξ’ολοκλήρου από ψυχιατρικής οπτικής στην ε-πι-λο-γή των ατόμων, σε αυτό ειδικά και μόνον το σημείο, συμφωνεί απόλυτα και η Ορθόδοξη Θεολογία (είναι δυνατόν; Γιατί όχι!), διότι το έχει διατυπώσει προ 2000 ετών, στις Ορθόδοξες Πατερικές Θεολογικές πηγές της [14], στάση και διδασκαλία στην οποία ακόμα εδώ και αιώνες παραμένει και εμμένει ακλόνητα με απόλυτα επιτυχή θεραπευτικά αποτελέσματα επι πάντων των παθών-αστοχιών(αμαρτιών)!
Η Ορθόδοξη Θεολογία [15], αιώνες τώρα βοά και κραυγάζει ότι, όλα τα ελαττώματα και οι αδυναμίες μας, φέρουν να έχουν σχέση και απόλυτη συνάφεια με την ελεύθερη βούληση και το αυτεξούσιο μας, τα οποία από την μέρα της γεννήσεώς μας είναι υπο διαστροφή! Δηλαδή, το όλο πρόβλημα είναι η διεστραμένη βούληση και παράχρηση και κατάχρηση της ελευθέρας βουλήσεώς μας, η διαστροφή των επιλογών μας ή, οι επιλογές της εκάστοτε, προεπιλεγμένης διαστροφής μας, η οποία διστροφή, πρώτα, προσβάλλει τον νούν, μετά προσβάλλει την καρδία και μετά η διαστροφή γίνεται εμφανές σε βιολογικό επίπεδο…!
Στο ειδικό κεφάλαιο, «Είσαι ο,τι σκέφτεσαι», ο Δημόπουλος μας περιγράφει [16]: «Η γνωριμία με την αλήθεια είναι δύσκολος δρόμος. Απαιτεί διαρκή πνευματική εξέλιξη. Η αλήθεια είναι ανεξάρτητη από την ιδιωτική μας λογική που είναι κομμένη και ραμμένη στα μέτρα μας και τη ζητάμε μόνο από τους άλλους και όχι από εμάς.»
Μία ενδελεχή έρευνα κανείς να κάνει, εις την “Ορθόδοξη Ψυχοθεραπεία” [17] και Ορθόδοξη Πατερική Θεολογία θα εντοπίσει με απόλυτη ακρίβεια,  άπαντα τα στάδια, των διαστροφικών προσβολών!
Πάμε όμως τώρα να ασχοληθούμε και με την ουσία του τίτλου της μελέτης μας αυτής! Κάποιοι φυσικά θα απορούν εάν όντως υπάρχουν ομοφυλόφιλοι, οι οποίοι, είναι κατά και σφόδρα ενάντιοι, δια πάσας ομοφυλοφιλικής προπαγάνδας! Μα ασφαλέστατα και υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι, οι οποίοι έχουν συνειδητοποιήσει το κατάντημα της πράξεως, η οποία πράξη, διασύρει και προσβάλλει την προσωπικότητα αλλά και το πρόσωπο του κάθε ατόμου, οι οποίοι προωθούν ανερυθρίαστα, ως λάβαρα, την «σεξουαλική επιλογή» τους! Ένα εύλογο ερώτημα, λογικότατο, αντληθέν από ομοφυλόφιλο ιστολόγιο [18] είναι: «Πόσο επιστημονικές είναι οι έρευνες που λένε ότι η ομοφυλοφιλία οφείλεται στη βιολογία μας;»
Αυτό και μόνο το ερώτημα να ψάξει κανείς καλοπροαίρετος άνθρωπος θα λύσει κάθε “Γόρδιο δεσμό” και θα σπάσει ολότελα τα δεσμά της ομοφυλοφιλικής προπαγάνδας! Εδώ, ομοφυλόφιλοι με επιστημονική αντικειμενικότητα, ρωμαλέα το τολμούν, και δεν μπορούν να το τολμήσουν άτομα μη ομοφυλόφιλα(sic), εάν τα δεύτερα άτομα εμμένουν εις τινά ανόητη προπαγάνδα, είναι λόγω, «λογικού ευνουχισμού» τους, ή έστω, «σφαγή του λογικού» τους΄ελέω, “ιερών κονδυλίων” ! Και δυστυχώς, με μίαν πρόσφατη έρευνα και συνεχιζόμενη διαλογική συζήτηση, με παγανιστές λόγου χάρη, ειδικά στα άτομα αυτά, πρόσεξα μίαν νοσυρή εμμονή εις τα «ομοφυλοφιλικά δικαιώματα», ελέω προπαγάνδας φυσικά , με τραγελαφικό συμπέρασμα, να προσβάλλουν τους αρχαίους ημών προγόνους, οι οποίοι ήσαν ανοικτά μυαλά και δεν μπορούσε ουδείς, να τους εγκλωβίσει, σε τινές ανόητες, προπαγανδιστικές ενέργειες!
Έχει σημασία κανείς, να μάθει, πώς ξεκίνησε όλη αυτή η ομοφυλοφιλική προπαγάνδα, αλλά ενδιαφέρον θα έχει, όχι τι λένε οι θεολόγοι και ψυχίατροι, αλλά τι γνώμη και άποψη έχουνε καταγράψει οι ίδιοι οι ομοφυλόφιλοι! Aντιγράφω από το ομοφυλοφιλικό ιστολόγιο: “Πώς παραπλανήθηκε ολόκληρη η οικουμένη πλήν μερικών σπανίων εξαιρέσεων;” Γράφουν [19] λοιπόν, οι ειλικρινείς ομοφυλόφιλοι:
«Τον Ιούλιο του 1993, το υψηλού κύρος ερευνητικό περιοδικό Science δημοσίευσε μια μελέτη στην οποία ισχυρίζεται ότι η ομοφυλοφιλία μπορεί να οφείλεται σε ένα γονίδιο. Η έρευνα φαινόταν να κοντεύει να αποδείξει ότι η ομοφυλοφιλία είναι εγγενής, γενετική και άρα μια μη αναστρέψιμη, φυσιολογική παραλλαγή της ανθρώπινης σεξουαλικότητας. Πολύ σύντομα η είδηση διατυμπανίστηκε από τα ΜΜΕ. Το Newsweek δημοσίευσε στο εξώφυλλό του «Γκέι Γονίδιο;» ενώ η Wall Street Journal ανακοίνωσε «Η έρευνα δείχνει ότι μάλλον υπάρχει γκέι γονίδιο…». Φυσικά, στα ρεπορτάζ προστέθηκαν τα απαραίτητα «μάλλον» και «μπορεί» αλλά μόνο ένας ειδικός γνωρίζει τι σημαίνουν αυτές επεξηγηματικές εκφράσεις. Η συντριπτική πλειοψηφία των αναγνωστών πίστεψαν ότι είχε πλέον αποδειχθεί ότι οι γκέι «γεννιούνται έτσι». Τι ακριβώς ισχύει;»
Από αυτήν την ξεκάθαρη δήλωση, τινών ομοφυλοφίλων, αρχίζει να πέφτει, ως χάρτινος πύργος, η μυθολογία περι του «γκέι γονιδίου»! Διότι, εάν έχουμε πλέον, ντοκουμέντα εντός ομοφυλοφιλικής οργανώσεως, αλληλοσυγκρουόμενας απόψεις, δεν θα είναι λογικό και συνετό, να λυθούν όλες αυτές οι θέσεις, να ξεκαθαρίσουν, και μετά να βγούνε δημόσια και να διεκδικήσουν τα όποια και κάθε δικαιώματά τους, άνευ ομοφυλοφιλικής προπαγάνδας; Πολλοί ομοφυλόφιλοι ισχυρίζονται ανοήτως ότι υπάρχει «γκέι γονίδιο» ή ότι «έτσι γεννιόνται», ενώ, σας παραθέτουμε από ομοφυλοφιλικό ιστολόγιο(!) ξανά,  και μίαν άλλην, άκρως αντίθετη και επιστημονική άποψη, ότι δεν υπάρχει καθόλου το «γκέι γονίδιο» και είναι μία σκόπιμη, ομοφυλοφιλική, ανόητη προπαγάνδα, για τους αφελείς και μόνον! Εδώ όμως, μπαίνει σφήνα το κριτικό ερώτημα: Ποιους να πιστέψουμε και ποιους να μην πιστέψουμε; Ποιαν ομοφυλοφιλική θέση να ενστερνισθούμε και ποιάν να πετάξουμε στον κάλαθο των αχρήστων;
Μερικές χώρες που έχουν «μυριστεί», αυτήν την σχιζοφρενή κιναιδίστικη προπαγάνδα, γιατί άραγε θέτουν ειδικό πλαίσιο νόμου, με νομοσχέδια [20] κατά, της κιναιδίστικης προπαγάνδας, προς προστασία των πολιτών τους, ενώ άλλες, θεσμικά επικροτούν και χειροκροτούν τα διάφορα ανώμαλα «φεστιβάλ υπερηφανείας»; Εάν αυτή, δεν είναι Πολιτικά μία  Οικουμενική, σχιζοφρενική αντιμετώπιση, ενός και μόνο θέματος, της gay adgenda της “Νέας Εποχής”, πώς υπάρχει περίπτωση, να υπάρξει πολιτική συνενόηση, σε θέματα πιο απλά ή και ακόμη, πιο περίπλοκα και σύνθετα;
Ίσως, να πρέπει στην παρούσα γκέι λαίλαπα του Σταλινοναζιστικού μορφώματος, του φασισμού του αντι-φασισμού τους, των “GAY PRIDE”, τόσο το Ελλαδικό κράτος όσο και το Κυπριακό κράτος, βάσει των Πολιτικών Συνταγμάτων τους, Χριστιανικά κράτη και Χριστιανικές Πολιτείες, de future, να θεσπίσουν θεσμοθετημένα [21] και να θωρακίσουν, με ένα πλαίσιο νόμων, κατά, της ομοφυλοφιλικής προπαγάνδας; Εκτός κι’ αν, δεν βλέπει(;), τέλος πάντων, ούτε και ένας ειδικός νομικός την οικουμενική, “dolus specialis kinedofilis”!
Από τα Εκκλησιαστικά πρόσωπα της Ιεράς Συνόδου εν Κύπρω, ο σεβασμιώτος, Μητροπολίτης Ταμασού κ. Ησαϊας, σέρνει πρώτος τον χορό, με ειδικό ψήφισμα [22], όπως και ο σεβασμιώτατος, Μητροπολίτης Τριμυθούντος κ. Βαρνάβας Σταυροβουνιώτης, με ειδική ποιμαντορική εγκύκλιο του, κατά της ομοφυλοφιλίας, ενώ, αναμένουμε με αγωνία, ποιοί άλλοι άγιοι Συνοδικοί Ιεράρχες, θα ασκήσουν τις ανάλογες πιέσεις, με τις ανάλογες προτάσεις των, κατά της ομοφυλοφιλικής προπαγάνδας, προς την Βουλή των Αντιπροσώπων…!
Προτείνουμε δηλαδή, να μαζευτούν από τις δύο Χριστιανικές Ορθόδοξες χώρες, Ελλάδας και Κύπρου, διακεκριμένοι ακαδημαϊκοί, έγκριτοι επιστήμονες, νομολόγοι, ποινικολόγοι,  Πνευματικοί άνθρωποι, [23] και να δώσουν λύσεις για την εθνοκτόνο και ψυχοκτόνο,  ομοφυλοφιλική προπαγάνδα, καθώς τόλμησε και έπραξε τα ανάλογα και η Ρωσία διαχρονικά! Πάμε όμως και πάλι στα περι του «γκέι γονιδίου», για να ολοκληρώσουμε το σημείο αυτό  στην δοκιμιογραφία μας. Γράφει το Ιστολόγιο της American Family Association of Pennsylvania [24]: «Ο ερευνητής του «γκέι γονιδίου» Dean Hamer ρωτήθηκε από το Scientific American εάν η ομοφυλοφιλία οφείλεται αποκλειστικά στη βιολογία. Η απάντησή του: «Ξεκάθαρα όχι. Από τις μελέτες σε διδύμους γνωρίζουμε ήδη ότι οι μισές ή και περισσότερες από τις παραλλαγές στον σεξουαλικό προσανατολισμό δεν είναι κληρονομικές. Οι μελέτες μας προσπαθούν να εντοπίσουν τους γενετικούς παράγοντες… όχι να καταρρίψουν τους ψυχοκοινωνικούς παράγοντες»
Ωστόσο δεν μπορεί κανείς να παραθεωρήσει τις άλλες τόσες, επιστημονικοφανείς μελέτες, περι των δήθεν «γκέι γονιδίων», φυσικά το ερώτημα που ξεπηδά, συγκριτικά από αυτές τις μελέτες είναι, γιατί λόγου χάρη, δεν γίνετε αναφορά και στις επιστημονικές μελέτες και διαφόρους άλλους καλούς ερευνητές, οι οποίοι εκφράζουν την αντίθεσή τους στο εν λόγω θέμα [25];
Tέλος, θα θέλαμε να κλείσουμε την όλη μελέτη μας παρουσιάζοντας ένα ακόμη, ακλόνητο στοιχείο, και πάλιν από Ομοφυλοφιλικό Ιστολόγιο(!!!), την άμεση και έμμεση σχέση ομοφυλοφιλίας και παιδεραστίας, αλλά ακόμη να φανερωθεί, και η άμεση σχέση του εωσφορισμού, νεοπαγανισμού-αρχαιολατρείας και μαγείας, με αυτές τις ανώμαλες και παρα-φύσιν ενέργειες των συνανθρώπων μας, ούτως ώστε, επιτέλους, να πάψουνε οι “κολοφώνιοι” αρρενομανείς και λεσβίες να φωνάζουν ανοήτως, ότι τάχα μου, τους συκοφαντούμεν!
Πάψτε λοιπόν, αγαπητοί μας κίναιδοι και λοιπά ΛΟΑΤ άτομα, να «κολοφωνάζετε» διότι, από μόνοι σας «βγάζετε τα…, μάτια σας», με όλες τις εννοιολογικές ερμηνείες του ορισμού μας αυτού! Όλα σχεδόν τα αντιχριστιανικά θρησκεύματα και δή ο παγανισμός και Νεοπαγανισμός, προβάλλουν και προωθούν την ομοφυλοφιλία και την “παιδοφιλία”, ως συγκοινωνούντα δοχεία, ποια είναι η απόδειξη αυτών των γραφθέντων μας;
Το νεοπαγανιστικό, πολυθεϊστικό, σαμανικό και εωσφορικό ιστολόγιο, των Νεοπαγανιστών Ομοφυλοφίλων Ελλάδος, περιγράφουν στο ιστολόγιό τους τα εξής εμετικά [26]: «Ο συγκεκριμένος μύθος εδώ, του Υακίνθου, έχει το επιπλέον ομοφυλοφιλικό στοιχείο. Η μετάβαση ενός νέου, στην φάση της ωρίμανσης, της ενηλικίωσης, δεν μπορούσε να επιτευχθεί κατά την αρχαιοελληνική συνείδηση, παρά μόνο μέσα από την καθοδήγηση ενός ωριμότερου άνδρα. Ο Υάκινθος, βρίσκει στον Απόλλωνα (θεό του Ήλιου, παραδοσιακά πατρική φιγούρα), τον παιδαγωγό, τον μέντορα, που του διδάσκει τον ανδρισμό μέσω της γυμναστικής (δισκοβολία) και μέσω της σχεδόν παιδεραστικής σχέσης. Κατά τον Φιλόστρατο, ο Απόλλων δίδαξε στον νεαρό Υάκινθο εκτός από τον δίσκο, την μουσική, την πάλη, την τοξοβολία και την λύρα. Πρόκειται για μια μορφή θεσμοθετημένης ομοφυλοφιλίας που ήταν φαίνεται πως ήταν αποδεκτή σε τέτοιες ηλικίες και καταστάσεις, κάτι σαν εκπαιδευτικό μέσον.Η ταύτιση εξάλλου δύο ατόμων του ίδιου φύλου, συνέβαλε στην διαμόρφωση κοινωνικών και στρατιωτικών δεσμών, που ήταν ωφέλιμοι στην επιβίωση της κλασικής πόλεως...»
Τι χρείαν άλλων μαρτύρων θέλουμε, μια και εφόσον διατυμπανίζουν τις «ιερές διδασκαλίες» τους; Τα συμπεράσματα δικά σας αγαπητοί αναγνώστες μας…!
Ωστόσο, να προσθέσουμε συγκριτικά εκ της Θεανθρωποκεντρικής Δογματικής, Ορθόδοξης Πατερικής διδασκαλίας και δή, από την γραφίδα του αειμνήστου Παναγιώτη Τρεμπέλα [27]: «Καθ’ήν στιγμήν θα αφαιρέσητε από την ανθρωπότητα τον Θεόν, αποσπάτε συγχρόνως αυτήν ταύτην την καρδίαν αυτής. Ο άνθρωπος τότε παύει να είναι άνθρωπος και εκφυλίζεται και εξαχρειούται απ’αυτού του βάθους αυτού και δεν πρέπει πλέον να ζή, διότι μεταπίπτων εις την κατάστασιν του κτήνους και του θηρίου καταντά τούτων σκληρότερος και αφρονέστερος. Δεν απομένει δια τούτο παρά δια πυρός ή κατακλυσμού να εξαφανισθή από της γής, ως άλλοτε επί Νώε και Λώτ οι σύγχρονοι τούτων, επί τους οποίους επήλθεν η εξιστορουμένη υπό της Βίβλου καταστροφή ουχί δια την πολυθεΐαν, αλλά δια την αθεότητα αυτών»!
Mors ultima ratio?
Στο γραφθέν σημείο περί «αθεότητας» των διαφόρων εκφυλισμένων κιναίδων, παιδοβιαστών, κτηνοβατών κ.α. τινών μεγίστων ανωμαλιών, δεν είναι καθόλου τυχαία η λέξη, στην Ορθόδοξη Παράδοσή μας, αλλά μέχρι και σήμερα ενυπάρχει αυτό το φρόνημα σε φωτισμένους ποιμένες και έμπειρους πνευματικούς! Ιδού κάποια σκέψη υπο τινός κληρικού για την μελέτη μας, την οποία μελέτη μας, προ της δημοσίευσης την αποστέλνουμε, σε ειδικούς συναδέλφους ερευνητές, καθηγητές, κληρικούς και λαϊκούς, για να μας ασκήσουν μερικές κριτικές, διορθώσεις αλλά και τινές προτάσεις των…!
Μας γράφει ο αξιόλογος κληρικός και καλός ποιμήν : «Δεν χωρεί συγκατάβαση στην Αλήθεια του ιερού Ευαγγελίου. Όποιος το παραχαράσσει, είναι άθεος. Ιώτα εν ή μία κεραία δεν μπορεί να σαλευθή, χωρίς την πτώση και κατάπτωση αυτού που μετακινεί όρια αιώνια "α έθεντο οι Πατέρες ημών". Ομοφυλοφιλία=αθεϊα.»
Τόση απλή, σαφή και ξεκάθαρη είναι η Ευαγγελική Αλήθεια, στην οποία δεν χωρεί ουδεμία συγκατάβαση ή έστω διαπραγμάτευση, και αυτό ας το εννοήσουν επι τέλους, ας το κατανοήσουν αλλά και να το αποδεχθούν, ως  de facto γεγονός, ειδικά οι φερώμενοι «παρά-οικονομούντες» κληρικοί αλλά και λαϊκοί, οι κλασικοί δε [28] «μεταλαγμένοι Ορθόδοξοι» θολο-θεολογούντες, οι οποίοι συχνά πυκνά διαστρέφουν  το Ευαγγελικό νόημα και μήνυμά ή, σιωπούν αδιαμαρτύρητα [29] και ενόχως, υπέρ των ΛΟΑΔ ατόμων!
Κλείνουμε ad referendum, με μία ρητορική απορία προς προβληματισμό των αξιότιμων κυρίων, νομοθετών και βουλευτάδων [30] μας, τόσο του Ελλα-δικού μας Κοινοβουλίου όσο και της Κυπριακής Βουλής: Μήπως, ήγγικε η ώρα να επαναφέρουμε την θανατική ποινή για πολύ βαρέα και σοβαρά εγκλήματα, λόγου χάρη του παιδοβιασμού, φόνου, προδοσίας, κλπ.; Μήπως, με την παρούσα νομοθετική χαλαρότητα, τον πολιτικό, τον  νομοθετικό αλλά και δικαστικό [31], κιναιδίστικο αμοραλισμό, ελέω και εωσφορικού μασονισμού(!) φυσικά, να οδηγούμαστε ως έθνος σε νέες περιπέτειες [32] εξ’αιτίας, της πολυποίκιλης ατιμωρησίας απάντων των κιναίδων,  Πολιτειακών και Εκκλησιαστικών αξιωματούχων;
Απορεί, η νομοθέτιδα και Αυτοκρατόρισσα των Ρώσων, Μεγάλη Αικατερίνη Β ΄, [33] : «Η θανατική ποινή, είναι άραγε επωφελής και αναγκαία, προς ασφάλειαν και ευταξίαν του κοινού πολιτεύματος; (…) Ο θάνατος ενός κακούργου, θέλει είναι ένας χαλινός της κακίας ασθενέστερος, παρά το μακρόν και πολυχρόνιον παράδειγμα ενός ανθρώπου, όστις υστερήθη την εαυτού ελευθερίαν δια να πληρώση με τας ταλαιπωρίας όλης της ιδίας ζωής την ζημιάν, οπού εις το πολίτευμα επροξένησεν…, Είναι συμφερώτερον το να προανακόπτωνται τα εγκλήματα, παρά να τιμωρώνται.»!!!
DURA LEX SED LEX!
  
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:
[1] Παναγιώτη Νούνη, Δοκίμιο: “Η ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ "GAY PRlDE" ΚΑΙ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΪΣΙΟΣ”,http://apologitiki.blogspot.com/2014/04/gay-pride.html

[2] JAMES L. JACOBSON, MD- ALAN M. JACOBCON, MD, “ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ”, Δεύτερη Έκδοση, Ιατρικές Εκδόσεις: “ΒΑΓΙΟΝΑΚΗΣ”, 2011, σσ. 494.

[3] Γ. Μπαμπινιώτη, Μικρό Λεξικό της Νέας Ελληνικής Γλώσσας, Β΄Έκδοση, Κέντρο Λεξικολογίας, 2009, σ. 391.

[4] Γ. Μπαμπινιώτη, αυτόθι, σ. 944.

[5] Γ. Μπαμπινιώτη, αυτόθι, σ. 1123.

[6]  Παναγιώτη Τραϊανού, “Ο gay σχεδιασμός της Νέας Τάξης”,
“..Απλά πράγματα. Το target group τους δεν είναι και ιδιαίτερα απαιτητικό. Όσο κι αν αυτό το οποίο λέμε φαίνεται προσβλητικό, δεν παύει να είναι μια αλήθεια. Η ομοφυλοφιλία, όπως και να την παρουσιάζουν οι λάτρες του politically correct, ποτέ δεν θα πάψει να είναι κάτι το μη φυσιολογικό. Οτιδήποτε μη φυσιολογικό αναγκαστικά είναι καταδικασμένο να κινείται στο απόλυτο κοινωνικό περιθώριο. Ως εκ τούτου οι εραστές των ομοφυλοφίλων ανήκουν σε μια περιθωριακή κοινωνική μερίδα. Στην πραγματικότητα είναι ένα μικρό "σκαλί" πάνω από την απλή κτηνοβασία.
...Κοινή λογική είναι ...Εδώ δεν υπάρχει γούστο ...Υπάρχει ανωμαλία. Δεν είναι ..."μου αρέσουν οι μελαχρινές ή οι λευκές, αλλά πάω καί με ξανθιές καί με μαύρες". Εδώ μιλάμε για άλλο "είδος". Στο ίδιο είδος ανήκουν οι θηλυκοί και οι αρσενικοί άνθρωποι μόνον όταν κινούνται φυσιολογικά. Όταν δεν συμβαίνει αυτό, πηγαίνουμε σε άλλο επίπεδο ανάλυσης. Σε ένα ζεύγος, όπου μόνον ο ένας είναι ομοφυλόφιλος, ο άλλος είναι μια παραλλαγή κτηνοβάτη, γιατί ο άνθρωπος είναι επίσης κτήνος. Όταν κάνεις σεξ, όχι επειδή το θέλεις, αλλά επειδή συμφέρει, υπάρχει πορνεία. Όταν κάνεις σεξ με ένα άλλο θηλαστικό, όχι επειδή σε οδηγεί το ερωτικό ένστικτο, αλλά για οποιονδήποτε άλλο λόγο, υπάρχει κτηνοβασία.
Είτε λοιπόν αυτό το "αδιάφορο" σεξουαλικά θηλαστικό είναι μια τετράποδη κατσίκα είτε ένας δίποδος τριχωτός ουραγκοτάγκος είτε ένας δίποδος άτριχος ομοφυλόφιλος, έχουμε κτηνοβασία ...Κτηνοβάτες επί πληρωμή είναι οι εραστές των ομοφυλοφίλων ...Πιο ανώμαλοι από τους ίδιους τους ομοφυλόφιλους.
Όμως, όπως κι αν παρουσιάσουν την κατάστασή τους, τίποτε δεν αλλάζει. Όπως γράφουν και οι αναρχικοί στους τοίχους ..."Τα σκατά δεν γίνονται λουκούμια, αν τα πασπαλίσεις με ζάχαρη". Το ίδιο συμβαίνει και με την ομοφυλοφιλία. “ http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2013/03/gay-sxediasmos-neas-taxis.html
[7] ROGER LAMBELIN, ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ “ΤΩΝ ΣΟΦΩΝ ΤΗΣ ΣΙΩΝ”, Εκδόσεις: “ΜΠΙΜΠΗΣ”, σ. 114.

[8] JAMES L. JACOBSON, MD, “ΜΥΣΤΙΚΑ”, ένθ ανωτ., σ. 130.

[9] JAMES L. JACOBSON, MD, αυτόθι, σ. 130.

[10] Πρωτ. Θεόδωρος Ζήσης – “Ανατολή και Δύση αλήθεια και ψεύδος. Συνέχεια περί ομοφυλοφιλίας” (Video-2013),  

[11] Δημήτρης Αγγελίδης,  PNVD: "Ο κόσμος έχει λανθασμένη εικόνα για τους παιδεραστές", http://dimitrisangelidis.blogspot.com/2011/06/pnvd.html

[12] Γιώργος Δημόπουλος, “ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ” (Πρώτο μέλημα στη ζωή), Τρίτη Έκδοση, Εκδοτικός Οίκος: “ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ” Α.Ε., Αθήνα 2006, σσ. 87-89.

[13] Γιώργος Δημόπουλος, αυτόθι, σ. 88.

[14] Πρωτ. Θεόδωρος Ζήσης – “Η ομοφυλοφιλία κατά τους Πατέρες της Εκκλησίας” (Video-2013) https://www.youtube.com/watch?v=4ZZ-TzA5g9k

[15] Πρωτ. Ιωάννου Σ. Ρωμανίδου, “ΤΟ ΠΡΟΠΑΤΟΡΙΚΟΝ ΑΜΑΡΤΗΜΑ”, Tρίτη Έκδοση, Εκδόσεις Π. ΠΟΥΡΝΑΡΑ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2010, σσ. 185.

[16] Γιώργος Δημόπουλος, “ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ”, ένθ. ανωτ., σ. 77.

[17] Μητροπ. Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου ΙΕΡΟΘΕΟΥ, “ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ” (Πατερική Θεραπευτική Αγωγή), Έκδοση Θ΄, Ιερά Μονή Γενεθλίου της Θεοτόκου (Πελαγίας), σσ. 343.

[18] Ομοφυλοφιλικό Ιστολόγιο,  Άρθρο Πέρη Αποστολάκη:  “Γκέι γονίδια ή κακοί επιστήμονες;”, http://www.10percent.gr/old/issues/200710/a05.html

[19] Ομοφυλοφιλικό Ιστολόγιο, αυτόθι.

[20]  “Ρωσία: Νομοσχέδιο απαγορεύει τη δημόσια αναφορά στην ομοφυλοφιλία” , http://www.tovima.gr/world/article/?aid=494986

[21] Αντρέα Θεμιστοκλέους – Βουλευτή και Επιτρόπου Θεσμών, Ελέγχου και Δημόσιου Βίου του ΔΗ.ΣΥ, “ΠΕΡΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΤΙΝΩΝ”,
“13.         Οι ζηλωτές του συμφώνου ή του γάμου ομοφυλοφίλων αντιλαμβάνονται ότι μετά από τη νομική θεσμοθέτησή τού ενός ή του άλλου θα πρέπει να αναπροσαρμοστεί εκ βάθρων η νομική βάση των κοινωνικών και δημοσίων ηθών, της κοινωνικής και δημόσιας αιδούς;

14.         Αν οι σεξουαλικές παρεκκλίσεις ή προτιμήσεις ήσαν αιτία ρατσιστικής αντιμετώπισης και άνισης μεταχείρισης, τότε αυτές γεννήθηκαν ή εξακολουθούν να υπάρχουν διότι δεν υιοθετήσαμε ακόμα τον γάμο ομοφυλοφίλων; Και πώς με το σύμφωνο συμβίωσης ή με τον γάμο αυτές θα εξαλειφθούν;

15.         Κατανοούν όλες και όλοι αυτοί, ότι σε μια δημοκρατική κοινωνία η οργάνωση της, οι θεσμοί και τα δημόσια και κοινωνικά της ήθη και τέλος πάντων ο τρόπος της ζωής της είναι βαθύτατα ιδεολογικό, φιλοσοφικό και εξόχως πολιτικό ζήτημα και αναπόσπαστο μέρος της πολιτικής ιδεολογίας του κάθε πολίτη και ότι επ’ αυτού ουδέν δικαίωμα επιβολής έχουν;”

[22]  «Το Σύνταγμα της Κυπριακής Δημοκρατίας και η Ευρωπαϊκή Συνθήκη Προστασίας Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων προστατεύουν και διασφαλίζουν την ελευθερία του λόγου και της έκφρασης όλων των Πολιτών, σύμφωνα με το Άρθρο 19 του Κυπριακού Συντάγματος.
Γι’ αυτό το λόγο ελεύθερα εκφράζουμε την διαφωνία μας για πιθανά νομοσχέδια, που προωθούνται με τη στήριξη των ACCΕPT-ΛΟΑΤ (Λεσβίες, Ομοφυλόφιλοι, Αμφισεξουαλικοί, Τρανσεξουαλικοί), σε σχέση με την υιοθέτηση παιδιών από ομοφυλοφιλικά ζευγάρια και την ποινικοποίηση του ελεύθερου σχολιασμού σε όσους αντιτίθενται με αυτή την επιλογή.
Επιπρόσθετα εκφράζουμε την κάθετη διαφωνία μας με την εκφρασθείσα θέση Στελεχών της ΜΚΟ ACCΕPT-ΛΟΑΤ, η οποία τάσσεται υπέρ των εκτρώσεων.»

[23] Αυτοκρατορίσσης ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Β΄της Μεγάλης, “HAKA3b: ΕΙΣΗΓΗΣΙΣ” (Τα θεμέλια της Ιδανικής Νομοθεσίας), Εισαγωγή: Πρωτοπρ. Βασίλειος Ε. Βολουδάκης, Εκδόσεις: “Υπακοή”,  A΄Έκδοση: Σεπτέμβριος 2013, σσ. 381.
[24] “Additional ‘gay gene’ studies”,
 “Gay gene” researcher Dean Hamer was asked by Scientific American if homosexuality was rooted solely in biology. He replied:
“Absolutely not. From twin studies, we already know that half or more of the variability in sexual orientation is not inherited. Our studies try to pinpoint the genetic factors…not negate the psychosocial factors.”
Gene study.
From “New Evidence of a ‘Gay Gene’,” by Anastasia Toufexis, Time, November 13, 1995, vol. 146, Issue 20, p. 95.
What the majority of respected scientists now believe is that homosexuality is attributable to a combination of psychological, social, and biological factors.
From the American Psychological Association
“[M]any scientists share the view that sexual orientation is shaped for most people at an early age through complex interactions of biological, psychological and social factors.”
American Psychological Association’s pamphlet, “Answers to Your Questions About Sexual Orientation and Homosexuality.”From “Gay Brain” Researcher Simon LeVay
“At this point, the most widely held opinion [on causation of homosexuality] is thatmultiple factors play a role.”
From LeVay, Simon (1996). Queer Science, MIT Press.
From Dennis McFadden, University of Texas neuroscientist:
“Any human behavior is going to be the result of complex intermingling of genetics and environment. It would be astonishing if it were not true for homosexuality.”
From “Scientists Challenge Notion that Homosexuality’s a Matter of Choice,” The Charlotte Observer, August 9, 1998.
From Sociologist Steven Goldberg
“I know of no one in the field who argues that homosexuality can be explained without reference to environmental factors.”
From Goldberg, Steven (1994). When Wish Replaces Thought: Why So Much of What You Believe is False. Buffalo, New York: Prometheus Books.

[25] “The question is: How do genes get you from a biochemical program that instructs cells to make proteins to an unpredictable interplay of behavioral impulses--fantasy, courtship, arousal, sexual selection--that constitutes "sexuality"?”


[26] Ομοφυλοφιλικό Παγανιστικό ιστολογίο,


[27] Παναγιώτη Ν. Τρεμπέλα, “ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ”, Tόμος Α΄, Έκδοση Τρίτη, Αδελφότης Θεολόγων: “ο Σωτήρ”, Αθήνα 1997, σ. 69.

[28] Ιστολόγιο “ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΟΛΟΓΙΑ”, ΑΡΘΡΟ: «ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ “Χ-ΜΑΝ ΘΕΟΛΟΓΟΥ” ΑΝΔΡΕΑ ΠΙΤΣΙΛΛΙΔΗ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK ΥΠΕΡ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ!!!»,

[29] Ιστολόγιο “ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ”, ΑΡΘΡΟ: «ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΚΑΙ ΙΣΧΥΡΑ Η ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΠΑ.Χ.Ο.Κ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ "GAY PRIDE" ΚΥΠΡΟΥ!»,


[30] Ιστολόγιο “ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ”, ΕΠΙΣΤΟΛΗ: “ΠΑ.Χ.Ο.Κ ΠΡΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ”, “(…)Μήπως με αυτόν τον νόμον, προτίθεσθε να απαγορεύσετε και την κυκλοφορίαν της Αγίας  Γραφής;
Μήπως θα δώσετε την εξουσίαν στην αστυνομίαν, να εισβάλλει μέσα στους ιερούς ναούς μας και να συλλαμβάνει τους ιερείς ή τους ψάλτες, που διαβάζουν το πιο πάνω Αποστολικόν ανάγνωσμα;
Μήπως θα δώσετε την εξουσίαν στην αστυνομίαν να αφαιρέσει από τους ιερούς μας ναούς, τα Εκκλησιαστικά βιβλία τα οποία κατακρίνουν αυτές τις πράξεις και τις απόκαλούν ατιμωτικές;(…)”,

[31] Παναγιώτης Τραϊνού, Άρθρο: “Θάνατος στους ομοφυλόφιλους δικαστές”, «Η κοιτίδα της Δημοκρατίας δεν ήταν μια ρατσιστική πολιτεία, η οποία θα τιμωρούσε τους ομοφυλόφιλους γι' αυτό που ήταν, αλλά δεν ήταν και αφελής να τους αφήσει να γίνουν επικίνδυνοι, για να εξυπηρετήσουν αυτό που ήταν. Τι θέλουμε να πούμε μ' αυτό; Η αρχαία Αθήνα στερούσε το δικαίωμα από έναν ομοφυλόφιλο να καταλάβει κάποιο δημόσιο αξίωμα …Το οποιοδήποτε αξίωμα …σημαντικό ή ασήμαντο. Σε περίπτωση που κάποιος ομοφυλόφιλος απέκρυπτε την ιδιαιτερότητά του —και για τον οποιονδήποτε λόγο αυτό αποκαλυπτόταν— η ποινή ήταν θάνατος …Θάνατος άμεσος …με συνοπτικές διαδικασίες.
Η απαγόρευση της κατοχής δημοσίων αξιωμάτων από την πλευρά των ομοφυλόφιλων δεν ήταν θέμα ρατσισμού. Δεν είχε σχέση με το "κατά φύσιν" ή το "παρά φύσιν". Είχε σχέση με άλλα πράγματα, τα οποία οι αρχαίοι "εφευρέτες" της Δημοκρατίας τα γνώριζαν και ήθελαν να τα αποκλείσουν ως δυνάμει απειλές για το σύστημά τους…»

[32] Ιστολόγιο “ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ”, Άρθρο του Σάββα Παύλου: “Εναντίον της καταπίεσης των ομοφυλοφίλων”,

[33]  ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Β΄της Μεγάλης, “ΕΙΣΗΓΗΣΙΣ”,  ένθ. ανωτ., σσ. 231-247.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου