Πέμπτη 4 Ιουνίου 2020

Η αληθινή μεγαλωσύνη – «Υμείς εστέ το φως του κόσμου». Σεις είσαστε το φως του κόσμου



Όλοι οι άνθρωποι όσο «μικροί» και αν είμαστε έχουμε μια μεγαλωσύνη, η οποία όμως δεν είναι δική μας. Είναι του Χριστού. Μας την έδωσε ο Χριστός. Γι’ αυτή τη μεγαλωσύνη μίλησε σήμερα το Ευαγγέλιο.
Ο Χριστός μάς είπε:
«Υμείς εστέ το φως του κόσμου». Σεις είσαστε το φως του κόσμου.
Εκείνα που λέει ο Χριστός είναι αλήθεια πάντοτε. Και ισχύουν για πάντα. Ο Πλάτων, δεν ήταν φως. Ο μέγας Αλέξανδρος δεν ήταν φως. Και μερικοί άλλοι «μεγάλοι» δεν ήταν φως. Εκείνον για τον οποίον λέει ο Χριστός ότι είναι φως, αυτός είναι φως. Και πρέπει να μένει και να γίνεται συνεχώς περισσότερο, «φως του κόσμου». Ονόμασε ο Κύριος φως του κόσμου τους αποστόλους Του. Τότε που ήταν μικροί. Σαν και εμάς μικροί. Ίσως πιο μικροί ακόμη. Και με έργα τιποτένια.
Αλλά οι απόστολοι κατάλαβαν ότι αφού το λέει ο Χριστός, πρέπει να γίνουν «κάτι» και να κάνουν «κάτι». Σύμφωνα με το θέλημά Του. Και έγιναν όχι απλώς φως, αλλά οι μεγάλοι φωστήρες της οικουμένης. Πιο μεγάλοι από ό,τι είναι στο φυσικό στερέωμα ο ήλιος και το φεγγάρι έγιναν οι άγιοι απόστολοι και εκείνοι που πίστευσαν στο Χριστό, από πνευματικής σκοπιάς.
Εγώ, τι είμαι; Ένα τιποτένιο πλασματάκι. Και τι μεγάλο έχω μέσα μου; Μόνο το φως του Χριστού. Ποίο είναι το μεγάλο αυτό φως του Χριστού;
Η πίστη μου ότι ο Χριστός είναι ο Υιός του Θεού, ο σωτήρας του κόσμου. Αυτή είναι η μοναδική μου μεγαλωσύνη. Αλλά πρόκειται για μια μεγαλωσύνη που έχει απέραντη αξία και ισχύει για πάντα. Αφού την αναγνωρίζει ο Κύριος και κριτής του κόσμου. Ο Ιησούς Χριστός και ο άναρχος Πατέρας Του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου